KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 55 pozycji o tematyce: MarketingZmiana sposobu wyświetlania: xMistrz sprzedaży Bednarski, ArkadiuszGliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012.zobacz szczegółyxNajważniejsi klienci czyli Key Account Management w praktyce "Key Account Management w praktyce "Turek, SławomirWarszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2006.zobacz szczegółyxNo logo :no space, no choice, no jobs Klein, NaomiIzabelin : "Świat Literacki", cop. 2004.zobacz szczegółyxOrganizacja pracy w hotelarstwie Mitura, ElżbietaWarszawa : Difin, 2009.zobacz szczegółyxPodstawy bankowości : system bankowy, kredyty i rozliczenia, ryzyko i...Grzywacz, JacekWarszawa : Difin, 2006.zobacz szczegółyxPodstawy bankowości :system bankowy, kredyty i rozliczenia, ryzyko i...Grzywacz, JacekWarszawa : Difin, 2006. 0zobacz szczegółyxPodstawy marketingu Kramer, TeodorWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000.zobacz szczegółyxPodstawy zarządzania : koncepcje, strategie, zastosowania Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.zobacz szczegółyxPolowanie na słonia : jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych...Kaplan, SteveWarszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007.zobacz szczegółyxPsychologia konsumenta dla menedżera marketingu Tyt. oryg. : "Consumer psychology for marketing ".Foxall, Gordon RWarszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. 0zobacz szczegóły1 2 3 4 DALEJ