Najważniejsi klienci czyli Key Account Management w praktyce
"Key Account Management w praktyce "
Książka ta jest napisana na podstawie 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. W książce tej znajdują się doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami
napędowymi zmian zachodzących w biznesie.Jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertela strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Sławomir Turek. |
Hasła: | Marketing partnerski Zarządzanie - metody Podręczniki |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2006. |
Opis fizyczny: | 319 s. : il. ; 24 cm. |
Powiązane zestawienia: | Ekonomia Zarządzanie Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)