KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 55 pozycji o tematyce: MarketingZmiana sposobu wyświetlania: xMarketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa...Kotler, PhilipKraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999.zobacz szczegółyxMarketing organizacji non profit Huczek, MarianSosnowiec : Wyzsza Szkoa Zarzadzania i Marketingu, 2003.zobacz szczegółyxMarketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora...Tyt. oryg.: "Robin Hood marketing".Andresen, KatyaWarszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007.zobacz szczegółyxMarketing usług ubezpieczeniowych Nowotarska-Romaniak, BeataWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996zobacz szczegółyxMarketing w organizacjach non profit Tyt oryg.: "Marketing management for nonprofit organizations".Sargeant, AdrianKraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004.zobacz szczegółyxMarketing w organizacjach non-profit Limański, AndrzejWarszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007.zobacz szczegółyxMarketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności...Kotler, PhilipWarszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2008.zobacz szczegółyxMarketing w turystyce Chudoba, TadeuszWarszawa : CeDeWu, 2008.zobacz szczegółyxMetody analizy danych marketingowych Walesiak, MarekWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxMetody statystyczne w badaniach marketingowych Pociecha, JózefWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegóły1 2 3 4 DALEJ