Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności

Autor: Kotler, Philip





Odpowiedzialność:Philip Kotler, Nancy Lee ; przeł. Andrzej Ehrich.
Seria:Wharton School Publishing
Hasła:Sektor publiczny - marketing - podręcznik akademicki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2008.
Opis fizyczny:XII, [2], 306 s. : il. ; 25 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Ekonomia
Zarządzanie
Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Część I - Rola marketingu w sektorze publicznym
  2. 1. Zwiększanie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli
  3. 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia
  4. Część II - Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym
  5. 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług
  6. 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających
  7. 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji
  8. 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki
  9. 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów
  10. 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia
  11. 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny
  12. 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne
  13. Część III - Zarządzanie procesem marketingu
  14. 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych
  15. 12. Monitorowanie i ocena wyników
  16. 13. opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego
  17. Indeks

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 33
Numer inw.: 38003
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbookbookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.