KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 55 pozycji o tematyce: MarketingZmiana sposobu wyświetlania: xConsumer behavior : buying, having, and being Solomon, Michael RUpper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, c2002.zobacz szczegółyxE-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. 0zobacz szczegółyxEfekt niszczący : jak dezinformacja wpływa na nasze życie Mierzyńska, AnnaWarszawa : Wydawnictwo Agora, 2022.zobacz szczegółyxEfektywność marketingu :praca zbiorowa Baran, RadosławWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.zobacz szczegółyxInformacja marketingowa Pieczykolan, RobertWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.zobacz szczegółyxJakościowe badania marketingowe Nikodemska-Wołowik, Anna MariaWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999.zobacz szczegółyxMarketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Kotler, PhilipWarszawa : Felberg SJA, cop. 1999.zobacz szczegółyxMarketing :podręcznik akademicki Michalski, EugeniuszWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004.zobacz szczegółyxMarketing Tyt. oryg.: "Marketing management, ".Kotler, PhilipPoznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2007.zobacz szczegółyxMarketing menedżerski : standardy, procedury, strategie Podstawka, KrzysztofWarszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.zobacz szczegóły1 2 3 4 DALEJ