KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 137 pozycji o tematyce: ZarządzanieZmiana sposobu wyświetlania: xKultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu Hofstede, Geert JanWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.zobacz szczegółyxLobbing w strategiach przedsiębiorstw : pięć ciekawych analiz...Sławik, AnnaKraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2009.zobacz szczegółyxLogistyka w bezpieczeństwie Szymonik, AndrzejWarszawa : Difin, 2010. 0zobacz szczegółyxMałe i średnie przedsiębiorstwa : źródła finansowania : cenne...Skowronek-Mielczarek, AnnaWarszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, cop. 2007.zobacz szczegółyxMarketing Tyt. oryg.: "Marketing management, ".Kotler, PhilipPoznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2007.zobacz szczegółyxMarketing menedżerski : standardy, procedury, strategie Podstawka, KrzysztofWarszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.zobacz szczegółyxMarketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności...Kotler, PhilipWarszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2008.zobacz szczegółyxMetody analizy danych marketingowych Walesiak, MarekWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxMetody sprawnego zarządzania : planowanie, organizowanie,...Bieniok, HenrykWarszawa : Wydawnictwo PLACET, 2004. 0zobacz szczegółyxMetody statystyczne w badaniach marketingowych Pociecha, JózefWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyWSTECZ4 5 6 7 DALEJ