KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 55 pozycji o tematyce: MarketingZmiana sposobu wyświetlania: xA framework for marketing management "Marketing management "Kotler, PhilipUpper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, c2003.zobacz szczegółyxBadania marketingowe : metody i techniki Kaczmarczyk, StanisławWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. 0zobacz szczegółyxBadania marketingowe : teoria i praktyka Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005.zobacz szczegółyxBadania marketingowe organizacji non profit Tyt oryg.: "Badania marketingowe w organizacjach non profit".Huczek, MarianSosnowiec : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, 2006. 0zobacz szczegółyxBadania marketingowe w praktyce Kędzior, ZofiaWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001.zobacz szczegółyxBeing direct : making advertising pay Wunderman, LesterNew York : Random House, c1996.zobacz szczegółyxBeyond the familiar : long-term growth through customer focus and...Barwise, PatrickChichester : Jossey-Bass, 2013.zobacz szczegółyxBlogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu Mazurek, GrzegorzKraków : Wolters Kluwer Polska, 2008.zobacz szczegółyxByć jak Steve Jobs : jeśli chodzi o pomysły, wszystko jest...Tyt. oryg.: "Inside Steve`s Brain ".Kahney, LeanderKraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2010.zobacz szczegółyxCom.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie "Komunikowanie w zmieniającym się społeczeństwie "Kraków : Zakład Wydaniczy "NOMOS", cop. 2010. 0zobacz szczegółyxConsumer behavior : buying, having, and being Solomon, Michael RUpper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, c2002.zobacz szczegółyxE-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. 0zobacz szczegółyxEfekt niszczący : jak dezinformacja wpływa na nasze życie Mierzyńska, AnnaWarszawa : Wydawnictwo Agora, 2022.zobacz szczegółyxEfektywność marketingu :praca zbiorowa Baran, RadosławWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.zobacz szczegółyxInformacja marketingowa Pieczykolan, RobertWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.zobacz szczegółyxJakościowe badania marketingowe Nikodemska-Wołowik, Anna MariaWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999.zobacz szczegółyxMarketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Kotler, PhilipWarszawa : Felberg SJA, cop. 1999.zobacz szczegółyxMarketing :podręcznik akademicki Michalski, EugeniuszWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004.zobacz szczegółyxMarketing Tyt. oryg.: "Marketing management, ".Kotler, PhilipPoznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2007.zobacz szczegółyxMarketing menedżerski : standardy, procedury, strategie Podstawka, KrzysztofWarszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.zobacz szczegółyxMarketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa...Kotler, PhilipKraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999.zobacz szczegółyxMarketing organizacji non profit Huczek, MarianSosnowiec : Wyzsza Szkoa Zarzadzania i Marketingu, 2003.zobacz szczegółyxMarketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora...Tyt. oryg.: "Robin Hood marketing".Andresen, KatyaWarszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007.zobacz szczegółyxMarketing usług ubezpieczeniowych Nowotarska-Romaniak, BeataWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996zobacz szczegóły1 2 3