Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Being direct : making advertising pay

Autor: Wunderman, Lester.




Lester Wunderman created the business known as direct marketing. He conceived and refined its basic strategies, and he gave it a name. Today, he is Chairman of Wunderman, Cato, Johnson, the largest direct marketing organization in the world, with billings in excess of $1.5 billion and 65 offices in 36 countries. This is his own story, in his own words, of how he did it -- how he sold everything from roses to Ford cars, from credit cards to coffee, using the direct marketing techniques he and his

agency created; how he showed Time, Inc., how to market its magazines and Columbia Records how to become one of the largest and most sophisticated direct marketers in the world.25 years before the Internet was conceived, in a now-famous speech delivered at MIT, Wunderman described the sales relationship of the future as "interactive." In tomorrow`s electronic marketplace, the "interactive" techniques that Wunderman developed will account for the great majority of sales worldwide. Wunderman`s intimate first-person account provides a business road map to the future.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Lester Wunderman.
Hasła:Wunderman, Lester
Marketing
Reklama - biografie - Stany Zjednoczone
Język angielski
Adres wydawniczy:New York : Random House, c1996.
Wydanie:1st ed.
Opis fizyczny:xxiv, 305 p. ; 25 cm.
Uwagi:Includes index.
Powiązane zestawienia:Biografia, autobiografia, pamiętnik, wspomnienia - ogólnie
Ekonomia
Zarządzanie
Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 33
Numer inw.: 42399
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.