Koniec gry. 2
Tytuł oryginału: "Gēmu-no owari. 2,".
Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów.Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów. Szybko okazuje się, że
przeciwników jest niewyobrażalnie dużo i nadciągają z różnych stron. Choć Akiba, jako siedziba Poszukiwaczy Przygód z łatwością będzie się w stanie obronić, to tuziemskie wioski i miasta, raczej nie będą w stanie odeprzeć szturmu. Możnowładcy nie potrafią jednak dojść do porozumienia i atmosfera w Pałacu zaczyna się robić coraz bardziej napięta. Wtem na scenę wkracza pewna tchórzliwa, leniwa księżniczka i składa Krusty`emu propozycję nie do odrzucenia...
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Mamare Touno ; [rysunki Kazuhiro Hara ; tłumaczenie Paulina Tuczapska]. |
Seria: | Log Horizon / Mamare Touno : 4 |
Hasła: | Obrona terytorium kraju Rzeczywistość wirtualna Powieść Fantasy Literatura japońska |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2017. |
Opis fizyczny: | 264, [4] strony, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 19 cm. |
Uwagi: | Na książce pseudonim autora, nazwa: Daisuke Umezu. Nazwa ilustratora na okładce. Karta tablic zadrukowana dwustronnie. |
Forma gatunek: | Książki. Proza. |
Powstanie dzieła: | 2011 r. |
Twórcy: | Kazuhiro, Hara. Ilustracje Tuczapska, Paulina. Tłumaczenie |
Odbiorcy: | Młodzież. 14-17 lat. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)