Koniec gry. 1
Tytuł oryginału: "Gēmu-no owari, ".
W Akibie zaczyna się tworzyć nowy porządek. Jednak rzeczywistość, w której przyszło żyć graczom, narzuca konieczność wypracowania pozytywnych stosunków ze społecznością tuziemców. Shiroe wraz z innymi reprezentantami Przymierza wyruszają na obrady zorganizowane przez okoliczną szlachtę. Tymczasem Maryelle z pomocą Nyanty i Naotsugu organizuje terenowy obóz treningowy dla początkujących graczy. Nawet nie spodziewają się na jakie niebezpieczeństwo narażą swoich podopiecznych...
Odpowiedzialność: | Mamare Touno ; [rysunki Kazuhiro Hara ; tłumaczenie Paulina Tuczapska]. |
Seria: | Log Horizon / Mamare Touno : 3 |
Hasła: | Rzeczywistość wirtualna Fantasy Powieść Literatura japońska |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2016. |
Opis fizyczny: | 259, [1] strona, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 19 cm. |
Uwagi: | Na książce pseudonim autora, nazwa: Daisuke Umezu. Nazwa ilustratora na okładce. Karta tablic zadrukowana dwustronnie. |
Forma gatunek: | Książki. Proza. |
Powstanie dzieła: | 2011 r. |
Twórcy: | Kazuhiro, Hara. Ilustracje Tuczapska, Paulina. Tłumaczenie |
Odbiorcy: | Młodzież. 14-17 lat. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)