Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Podstawy zarządzania organizacjami

Inny tytuł: "Management ".

Autor: Griffin, Ricky W.




W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian: szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu, techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, zintegrowano strukturę wykładu, lepiej wyważono proporcje między teorią a praktyką, zastosowano większą liczbę przykładów, opisano przypadki dotyczące małych firm i organizacji non-profit, podano nowe rozwiązania dydaktyczne.


Odpowiedzialność:Ricky W. Griffin ; przekł. Michał Rusiński ; red. nauk. przekł. Zofia Mikołajczyk.
Hasła:Zarządzanie - podręcznik akademicki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.
Wydanie:Wyd. 2, zm. - 5 dodr.
Opis fizyczny:801, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Przeznaczenie:Pozycja przeznaczona dla studentów i wykładowców wydziałów ekonomii, organizacji i zarządzania, szkół policealnych i zarządzania, dla słuchaczy politechnik na wydziałach organizacji i zarządzania produkcją oraz dla studentów innych wydziałów do przedmiotu zarządzanie.
Powiązane zestawienia:Relacje międzyludzkie - psychologia
Zarządzanie
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA
  2. Rozdział 1. Zarządzanie i praca menedżera
  3. Rozdział 2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania
  4. CZĘŚĆ II. ŚRODOWISKOWY KONTEKST ZARZĄDZANIA
  5. Rozdział 3. Otoczenie organizacji i menadżerów
  6. Rozdział 4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji
  7. Rozdział 5. Globalny kontekst zarządzania
  8. Rozdział 6. Otoczenie kulturowe i wielokulturowe
  9. CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI
  10. Rozdział 7. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji
  11. Rozdział 8. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne
  12. Rozdział 9. Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów
  13. Rozdział 10. Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw
  14. CZĘŚĆ IV. PROCES ORGANIZOWANIA
  15. Rozdział 11. Podstawowe elementy organizowania
  16. Rozdział 12.Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji
  17. Rozdział 13. Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacyjnymi
  18. Rozdział 14. Zarządzanie zasobami ludzkimi
  19. CZĘŚĆ V. PROCES PRZEWODZENIA
  20. Rozdział 15. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacji
  21. Rozdział 16. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy
  22. Rozdział 17. Przywództwo i proces oddziaływania na pracowników
  23. Rozdział 18. Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się
  24. Rozdział 19. Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi
  25. CZĘŚĆ VI. PROCESY KONTROLOWANIA
  26. Rozdział 20. Podstawowe elementy kontrolowania
  27. Rozdział 21. Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach
  28. Rozdział 22. Zarządzanie informacjami i technika informacji
  29. Dodatek. Narzędzia służące do planowania i podejmowania decyzji

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 005+657/659
Numer inw.: 39588
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 020156
do dnia: 2024-05-24
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj


Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:

bookbook



Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.