Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego
Marketing narodów jest pierwszą książka, która przedstawia problem budowania bogactwa narodowego przy zastosowaniu zasad marketingu; pierwszą, która wskazuje konieczność łączenia polityki makroekonomicznej państwa z mikroekonomicznym zachowaniem przemysłu, przedsiębiorstw i konsumentów; pierwszą, która do budowania bogactwa narodowego zaleca planowanie strategiczne; pierwszą, która dostarcza rządom oraz przywódcom
narodów licznych wskazówek dotyczących działań operacyjnych i menedżerskich, a także pierwszą, która eliminuje dużą na ogół rozbieżność między tym, co urzędnicy rządowi ustalają jako działania polityczne na szczeblu narodowym, a rzeczywistym funkcjonowaniem systemu gospodarczego na poziomie lokalnym.Marketing narodów krok po kroku wskazuje, jak kierownicy, stratedzy korporacyjni oraz decydenci i planiści rządowi mogą wyznaczać najwłaściwsze drogi prowadzące do rozwoju gospodarczego. Jego autorzy prezentują materiał w przejrzystej, czteroczęściowej formie. Rozpoczynają od rozpoznania wyzwań rozwoju gospodarczego, następnie przedstawiają środki formułowania strategicznej wizji narodu, by później omówić problematykę kształtowania polityki, tworzenia infrastruktury i ram instytucjonalnych, a wreszcie ukazać, w jaki sposób naród i przedsiębiorstwo muszą razem współpracować w celu osiągania dobrobytu.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Philip Kotler, Somkid Jatusripitak, Suvit Maesincee ; przełożył Michał Potkaniawski. |
Seria: | Biblioteka Menedżera |
Hasła: | Gospodarka narodowa - zagadnienia Gospodarka - polityka Marketing - zagadnienia |
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. |
Opis fizyczny: | 490 s. : wykresy, rys., tab., ; 21 cm. |
Powiązane zestawienia: | Marketing Zarządzanie |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)