Marketing
Tyt. oryg.: "Marketing management, ".
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu
ekonomii.Swoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i ? co jeszcze bardziej frapujące w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. zbiorowy ; [przeł. Robert Bartołd et al.]. |
Hasła: | Marketing Podręczniki |
Adres wydawniczy: | Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2007. |
Wydanie: | Wyd. 1 (dodr.). |
Opis fizyczny: | XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm. |
Uwagi: | U góry s. tyt.: Wyd. 11 odnosi się do oryg. Indeksy. |
Powiązane zestawienia: | Ekonomia Zarządzanie Marketing |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
- 1. Zrozumieć zarządzanie marketingiwe
- 2. Analiza możlowości rynkowych
- 3. Rozwój strategii marketingowych
- 4. Kształtowanie oferty rynkowej
- 5. Zarządzanie programami marketingowymi
- Źródła ilustracji
- Indeks nazwisk
- Indeks firm i marek
- Indeks tematyczny
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)