Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Alchemia manipulacji

Tyt. oryg.: "Persuasion engineering ".

Autor: Bandler, Richard




Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację. To właśnie cechy i umiejętności prowadzące do sukcesu w sprzedaży. Jeśli chcesz szybko stać się dobrym handlowcem, a nie urodziłeś się nim, to mamy dla Ciebie intratną propozycję: skorzystaj z

NLP.Dzięki NLP (neurolingwistycznemu programowaniu) poznasz ukryty wymiar komunikacji: dowiesz się, jak kontrolować zachowania swoje i innych osób. Poznasz proste i skuteczne techniki manipulacji. Tylko od Ciebie będzie zależało, jak je wykorzystasz.W tej książce znajdziesz omówienie całego procesu sprzedaży: od powitania do zamknięcia. Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi manipulacji: słów i gestów. Na rynku jest już wiele podręczników sprzedaży, ale w żadnym z nich nie znajdziesz tak intuicyjnych i przekonujących technik jak tu. Richard Bandler jest mistrzem w dostrzeganiu nonsensów i paradoksów w ustalonych i często uświęconych regułach. Jest też mistrzem w tworzeniu zaskakująco prostych i skutecznych rozwiązań. Skorzystaj z jego wiedzy i doświadczenia.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Richard Bandler, John La Valle ; [tł. Michał Dadan].
Seria:Onepress
Hasła:1991-2000
Programowanie neurolingwistyczne
Techniki sprzedaży
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006.
Opis fizyczny:284 s. : il. ; 22 cm.
Uwagi:Na okł.: Zostań urodzonym sprzedawcą. Dowiedz się, co robić na każdym etapie procesu sprzedaży: od powitania do zamknięcia. Obserwuj ludzkie zachowania i twórz strategię sprzedaży odpowiednio do sytuacji. Dostrzegaj paradoksy i proste rozwiązania... i zarabiaj na tym.
Powiązane zestawienia:Psychologia
Zarządzanie
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Przedmowa
  2. Przedmowa do wydania polskiego
  3. Wprowadzenie
  4. Rozdział 1. Na początek
  5. Rozdział 2. Proces sprzedaży
  6. Co sprzedajesz?
  7. Rozdział 3. Podstawy
  8. Systemy reprezentacji
  9. Poza wzorce wzrokowe
  10. Kotwiczenie
  11. Rozdział 4. Osiąganie precyzji
  12. Różnice między metamodelem a modelem
  13. Motywatory
  14. Linia czasu
  15. Metaprogramy
  16. Fizjologia programowania
  17. Odgłosy uniwersalne
  18. Przekonania
  19. Rozdział 5. Tworzenie map myślowych
  20. Rozdział 6. Holograficzna dynamika
  21. Rozdział 7. Zastrzeżenia
  22. Rozdział 8. Precyzyjna alchemia manipulacji
  23. Słowniczek terminów związanych z NLP
  24. Dodatek. Porównywanie submodalności
  25. The Society of Neuro-Linguistic Programming(tm)

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 61
ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 25

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 38788
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.