Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Zarządzanie w instytucjach kultury





Odpowiedzialność:Łukasz Wróblewski (red.).
Hasła:Kultura - marketing - Polska
Kultura - zarządzanie
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu.pl, 2014.
Opis fizyczny:201 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. i netogr. s. 193-198.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Część I. Zarządzanie projektami w instytucjach kultury
  2. Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze
  3. 1.1. Zarządzanie projektem w kulturze
  4. 1.2. Analiza SWOT wewnętrznego projektu kulturalnego
  5. 1.3. Główne błędy w prowadzeniu projektów kulturalnych
  6. 1.4. Propozycja budowy modelu zarządzania projektem artystycznym
  7. Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury
  8. 2.1. Klaster jako formuła kooperacji napędzana wsparciem z funduszy Unii Europejskiej
  9. 2.2. Marketingowe aspekty działalności instytucji kultury
  10. 2.3. Omówienie działalności "Klastra kultury i turystyki przemysłowej" w województwie śląskim - wyniki badań
  11. Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej
  12. 3.1. Miejsce kultury w rozwoju lokalnym
  13. 3.2. Wsparcie rozwoju działań marketingowych w sektorze kultury - na przykładzie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013
  14. 3.3. Marketingowe aspekty współpracy sieci punktów informacji kulturalnej w powiecie żywieckim -wnioski z badań
  15. Część II. Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury
  16. Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury
  17. 4.1. Zarządzanie strategiczne w instytucjach kultury
  18. 4.2. Metodyka badań
  19. 4.3. Bariery w zastosowaniu instrumentów planowania strategicznego przez pracowników instytucji kultury - rezultaty badań
  20. Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury
  21. 5.1. Sprawności zarządzania w instytucjach kultury
  22. - konceptualizacja pojęcia
  23. 5.2. Metodyka badań
  24. 5.3. Operacjonalizacja koncepcji "sprawności wobec" na przykładzie strategii Tarnogórskiego Centrum Kultury
  25. Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych
  26. 6.1. Funkcje muzeów jako uwarunkowanie zarządzania
  27. i kierunki rozwoju muzealnictwa
  28. 6.2. Postrzeganie marketingu przez osoby zarządzające muzeami w Polsce....
  29. 6.3. Zakres wykorzystania marketingu w muzeach
  30. - aspekt instrumentalno-czynnościowy
  31. Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery
  32. 7.1. Pojęcie marketingu mediów społecznościowych
  33. 7.2. Rola marketingu mediów społecznościowych w instytucjach kultury
  34. 7.3. Etapy wdrożenia koncepcji marketingu mediów społecznościowych w instytucjach kultury
  35. 7.4. Aktywność instytucji kultury w mediach społecznościowych
  36. Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu
  37. na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk
  38. 8.1. Usługi rozrywkowe
  39. 8.2. Produkty kultury
  40. 8.3. Konwergencja instrumentów marketingu rozrywki
  41. Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury
  42. 9.1. Uczestnictwo młodzieży w wydarzeniach kultury wysokiej
  43. 9.2. Uwarunkowania zainteresowań i aspiracji młodzieży szkolnej do kultury wysokiej
  44. Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element
  45. upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej
  46. 10.1. Filharmonia a edukacja kulturalna
  47. 10.2. Filharmonia a animacja kulturalna
  48. 10.3. Strategie marketingowe w kształtowaniu zainteresowania młodzieży szkolnej kulturą wysoką
  49. Część III. Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies
  50. Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach
  51. 11.1. Strategie budujące wizerunek
  52. 11.2. Strategie komunikacji
  53. 11.3. Strategie kształtujące relacje
  54. Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury
  55. - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego
  56. 12.1. Źródła finansowania projektów inwestycyjnych
  57. 12.2. Studium przypadku - remont Teatru Wielkiego w Łodzi, MS2, Regionalne Sceny Teatru Jaracza
  58. Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce"
  59. 13.1. Cel projektu "Opera w Małopolsce"
  60. 13.2. Działania PR podejmowane w ramach projektu "Opera w Małopolsce"
  61. Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski
  62. 14.1. Kryzys jako determinanta zmian w Centrum Kultury Dwór Artusa
  63. 14.2. Działania naprawcze podejmowane przez Dwór Artusa w Toruniu
  64. 14.3. Działania strategiczne Dworu Artusa
  65. Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka
  66. 15.1. Organizacja
  67. 15.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi
  68. 15.3. Zarządzanie przestrzenią
  69. 15.4. Działania promocyjne
  70. 15.5. Rola Przeglądu Filmowego w kreowaniu wizerunku miast Cieszyna i Czeskiego Cieszyna

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 51
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 339
Numer inw.: 22697
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.