Elastyczność w świadczeniu usług
Tyt. oryg.: "Living service : how to deliver the service of the future today,".
Autorzy książki, dyrektor technologiczny i dyrektor rozwoju strategii w Fujitsu, prezentują koncepcję elastyczności w świadczeniu usług, z powodzeniem realizowaną w ich firmie. Przedstawiają proste, a zarazem skuteczne zasady dotyczące projektowania usług: opartych na silnej więzi z klientem, ewoluujących wraz z jego potrzebami, dostosowanych do procesów, technologii i kultury klienta, działających w niezawodny sposób z elegancką prostotą
Odpowiedzialność: | Marc Silvester, Mohi Ahmed ; [przeł. Magdalena Kubalewska]. |
Hasła: | Obsługa klienta Techniki sprzedaży Usługi |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. |
Wydanie: | Wyd. 2 |
Opis fizyczny: | 163 s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta. Indeks. |
Powiązane zestawienia: | Ekonomia Zarządzanie |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)