Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach
Po książkę powinni sięgnąć pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się polskich bibliotek. Będzie ona także przydatna studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych
przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteką wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszły kształt bibliotek naukowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | [komitet red. Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz]. |
Hasła: | Biblioteki naukowe - zarządzanie - Polska - materiały konferencyjne |
Zawiera: | Zobacz zawartość Zarządzanie marketingiem w usługach / Grażyna Nowaczyk. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce / Zdzisław Gebołyś. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły / Lidia Białoń. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej / Lidia Derfert-Wolf. Zarządzanie marką w bibliotece / Artur Jazdon. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych / Maria Czyżewska. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku / Urszula Przystałowska. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku / Katarzyna Gradzik. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy / Barbara Andrzejewska. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki / Mariola Antczak. Wizerunek współczesnej biblioteki / Barbara Zabroń Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im L. Koźmińskiego, czyli: wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ / Jadwiga Seńko. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników / Agnieszka Zbroja. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej / Hanna Kalinowska. Od wizji do strategii: jak tworzono plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP / Stefan Kubów. |
Adres wydawniczy: | Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004. |
Opis fizyczny: | 169 s. ; 24 cm. |
Uwagi: | Mater. z konferencji: Zarządzanie stretegiczne w bibliotece naukowej : teoria i praktyka, Poznań 11-12 września 2003 r. Bibliogr. przy ref. |
Powiązane zestawienia: | Zarządzanie Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Grażyna Nowaczyk. Zarządzanie marketingiem w usługach
- Zdzisław Gebołyś. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce
- Lidia Białoń. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły
- Lidia Derfert-Wolf. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej
- Artur Jazdon. Zarządzanie marką w bibliotece
- Maria Czyżewska. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkól wyższych
- Urszula Przystalowska. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku
- Katarzyna Gradzik. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku
- Barbara Andrzejewska. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy
- Mariola Antczak. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki
- Barbara Zabroń. Wizerunek współczesnej biblioteki
- Jadwiga Seńko. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, czyli: wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ
- Agnieszka Zbroja. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników
- Hanna Kalinowska. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej
- Stefan Kubów. Od wizji do strategii: jak tworzono plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)