Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach




Po książkę powinni sięgnąć pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się polskich bibliotek. Będzie ona także przydatna studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych

przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteką wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszły kształt bibliotek naukowych.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:[komitet red. Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz].
Hasła:Biblioteki naukowe - zarządzanie - Polska - materiały konferencyjne
Zawiera:Zobacz zawartość
Zarządzanie marketingiem w usługach / Grażyna Nowaczyk.
Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce / Zdzisław Gebołyś.
Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły / Lidia Białoń.
Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej / Lidia Derfert-Wolf.
Zarządzanie marką w bibliotece / Artur Jazdon.
Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych / Maria Czyżewska.
Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku / Urszula Przystałowska.
Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku / Katarzyna Gradzik.
Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy / Barbara Andrzejewska.
Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki / Mariola Antczak.
Wizerunek współczesnej biblioteki / Barbara Zabroń Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.
Koźmińskiego, czyli: wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ / Jadwiga Seńko.
Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników / Agnieszka Zbroja.
Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej / Hanna Kalinowska.
Od wizji do strategii: jak tworzono plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP / Stefan Kubów.
Adres wydawniczy:Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004.
Opis fizyczny:169 s. ; 24 cm.
Uwagi:Mater. z konferencji: Zarządzanie stretegiczne w bibliotece naukowej : teoria i praktyka, Poznań 11-12 września 2003 r. Bibliogr. przy ref.
Powiązane zestawienia:Zarządzanie
Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Grażyna Nowaczyk. Zarządzanie marketingiem w usługach
  2. Zdzisław Gebołyś. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce
  3. Lidia Białoń. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły
  4. Lidia Derfert-Wolf. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej
  5. Artur Jazdon. Zarządzanie marką w bibliotece
  6. Maria Czyżewska. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkól wyższych
  7. Urszula Przystalowska. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku
  8. Katarzyna Gradzik. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku
  9. Barbara Andrzejewska. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy
  10. Mariola Antczak. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki
  11. Barbara Zabroń. Wizerunek współczesnej biblioteki
  12. Jadwiga Seńko. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, czyli: wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ
  13. Agnieszka Zbroja. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników
  14. Hanna Kalinowska. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej
  15. Stefan Kubów. Od wizji do strategii: jak tworzono plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 02
Numer inw.: 37526
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.