Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Metody prowadzenia szkoleń : czyli niezbędnik trenera

Autor: Kozak, Agnieszka.





Odpowiedzialność:Agnieszka Kozak, Mariola Łaguna.
Seria:Szkolenia
Hasła:Nauczanie - poradnik
Uczenie się - psychologia - poradnik
Zawód - szkolenie - metody - poradnik
Adres wydawniczy:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009.
Opis fizyczny:152 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 149-152.
Przeznaczenie:Książka jest skierowana zarówno do początkujących trenerów, którzy poznają dzięki niej zasady wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń, którym pomoże uporządkować doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1
  2. Od czego zależy wybór metod?
  3. 1.1. Uczestnicy szkolenia nie są dziećmi
  4. 1.2. Uczestnicy szkolenia mogą preferować różne style uczenia się
  5. 1.3. Tradycyjne i aktywizujące podejście do nauczania
  6. 1.4. Czym się kierować przy wyborze metod
  7. Rozdział 2
  8. Metody na dobry początek
  9. 2.1. Jaką rolę petni początek szkolenia
  10. 2.2. Czy uczestnicy ulegają efektowi pierwszego wrażenia
  11. 2.3. Jak się przedstawić
  12. 2.4. Jaką formułę przedstawiania się zaproponować uczestnikom?
  13. 2.5. Jak rozpocząć pracę z grupą?
  14. 2.6. Jak wprowadzić w tematykę szkolenia?
  15. 2.7. Jak zawierać kontrakt z grupą?
  16. Rozdział 3
  17. Wykład i prezentacja
  18. 3.1. Jak można wykorzystać wykład w trakcie szkolenia?
  19. 3.2. Przygotowanie wykładu
  20. 3.3. Prowadzenie wykładu
  21. 3.4. Jak opracować dobrą prezentację?
  22. Rozdział 4
  23. Dyskusja
  24. 4.1. Przygotowanie i prowadzenie dyskusji
  25. 4.2. Kompetencje rozwijane dzięki dyskusji
  26. 4.3. Różne formy dyskusji
  27. Rozdział 5
  28. Studium przypadku
  29. 5.1. Sposób wykorzystania studium przypadku w pracy z grupą
  30. 5.2. Umiejętności doskonalone dzięki analizie przypadku
  31. 5.3. Jak napisać tekst do analizy?
  32. 5.4. Sposoby przygotowania tekstu i pracy ze studium przypadku
  33. Rozdział 6
  34. 6.1. W jaki sposób uczymy się nowych zachowań?
  35. 6.2. Przygotowanie materiałów do odgrywania ról
  36. 6.3. Praca z grupą z zastosowaniem odgrywania ról
  37. 6.4. Wykorzystanie nagrań wideo w odgrywaniu ról
  38. Rozdział 7
  39. 7.1. Kompetencje rozwijane za pomocą gier i symulacji
  40. 7.2. Sposoby wykorzystania gier w programie szkolenia
  41. 7.3. Gtówne etapy gry szkoleniowej
  42. 7.4. Emocje wywoływane przez gry oraz sposoby radzenia sobie z nimi
  43. Bibliografia *

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 61
ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 25

Sygnatura: 33
Numer inw.: 33988
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.