KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 61 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 9 pozycji o tematyce: MarketingZmiana sposobu wyświetlania: xBadania marketingowe : teoria i praktyka Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005.zobacz szczegółyxMarketing : podręcznik akademicki Michalski, EugeniuszWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004.zobacz szczegółyxMarketing Tyt. oryg.: "Business : the ultimate resource,".Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007.zobacz szczegółyxMarketing Kotler, PhilipPoznań : "Rebis", cop. 2005.zobacz szczegółyxMarketing internetowy w małej firmie Berkley, HollyGliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005.zobacz szczegółyxMarketing międzynarodowy : zarys problematyki Wiktor, Jan WWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomicze, 2008.zobacz szczegółyxMarketing na rynku instytucjonalnym : praca zbiorowa Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003.zobacz szczegółyxMarketing na rynku nieruchomości Stachura, EwaWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.zobacz szczegółyxPublic relation:strategie firm międzynarodowych w Pol sce. Żbikowska,AgnieszkaWarszawa : "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne", 2005.zobacz szczegóły