KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 171 pozycji o tematyce: GospodarkaZmiana sposobu wyświetlania: xMarketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa...Kotler, PhilipKraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999.zobacz szczegółyxMarketing organizacji non profit Huczek, MarianSosnowiec : Wyzsza Szkoa Zarzadzania i Marketingu, 2003.zobacz szczegółyxMarketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora...Tyt. oryg.: "Robin Hood marketing".Andresen, KatyaWarszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007.zobacz szczegółyxMarketing w organizacjach non profit Tyt oryg.: "Marketing management for nonprofit organizations".Sargeant, AdrianKraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004.zobacz szczegółyxMarketing w organizacjach non-profit Limański, AndrzejWarszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007.zobacz szczegółyxMarketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności...Kotler, PhilipWarszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2008.zobacz szczegółyxMarketing w turystyce Chudoba, TadeuszWarszawa : CeDeWu, 2008.zobacz szczegółyxMetody badania pracy Baraniak, BarbaraWarszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009.zobacz szczegółyxMiędzynarodowe stosunki gospodarcze Budnikowski, AdamWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001.zobacz szczegółyxMiędzynarodowy system walutowy :kierunki ewolucji / kierunki ewolucji...Bilski, JanuszWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006.zobacz szczegółyWSTECZ7 8 9 10 DALEJ