Wokół mediów ery Web 2.0
Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj
myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Bohdan Jung. |
Seria: | Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo |
Hasła: | Internet - stosowanie - stosowanie Społeczeństwo informacyjne Środki masowego przekazu |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2010. |
Opis fizyczny: | 263, [1] s. : il. ; 21 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. przy pracach. Indeks. |
Powiązane zestawienia: | Informatyka |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Pozycja została zakupiona.