Jak pisać pracę magisterską? : poradnik dla studentów
Odpowiedzialność: | Maria Węglińska. |
Hasła: | Dysertacje i rozprawy akademickie Pisanie Rozprawy akademickie - poradniki |
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009. |
Wydanie: | Wyd. 8. |
Opis fizyczny: | 127, [1] s. ; 21 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 127-[128]. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Część pierwsza
- 1. Aparatura pojęciowa związana z metodologią
- 1.1. Temat pracy
- 1.2. Cel badań
- 1.3. Problem
- 1.4. Hipoteza
- 1.5. Zmienne i ich graficzne przedstawienie
- 1.6. Co oznacza słowo "wskaźnik"? Rodzaje wskaźników. Dobór i interpretacja wskaźników
- 1.7. Klasyfikacja metod badań
- 1.8. Pojęcie metody badań
- 1.9. Techniki badawcze
- 1.10. Narzędzie badawcze
- 1.11. Eksperyment pedagogiczny
- 1.12. Monografia pedagogiczna
- 1.13. Metoda indywidualnych przypadków
- 1.14. Metoda sondażu diagnostycznego
- 1.15. Co nazywamy obserwacją?
- 1.16. Wywiad
- 1.17. Ankieta
- 1.18. Określenie analizy dokumentów
- 1.19. Pojęcie testu osiągnięć szkolnych
- 1.20. Arkusz obserwacyjny
- 1.21. Kwestionariusz
- 1.22. Skala
- 1.23. Kategoryzacja
- 1.24. Korelacja
- 1.25. typ badań
- 1.26. Badania diagnostyczne
- 1.27. Grupy czynników
- 1.28. Etapy badań pedagogicznych
- Część druga
- 2. Strona formalno-językowa pracy
- 2.1. Strona tytułowa
- 2.2. Struktura pracy
- 2.3. Wstęp (słow. wstępne, zagadnienia wstępne, wprowadzenia0
- 2.4. Układ rozdziału
- 2.5. Struktura części teoretycznej
- 2.6. Struktura rozdziału metodologicznego
- 2.7. Definicja pojęć
- 2.8. Zakończenie pracy
- 2.9. Tabela
- 2.10. Wykres i tabela
- 2.11. Przypisy
- 2.12. Bibliografia
- 2.13. Załączniki
- 2.14. Akapit
- 2.15. Wybór formy czasowników
- 2.16. Wyrazy spajające treść
- 2.17. Rejestr niektórych wyrażeń i zwrotów metatekstowych podkreślających porządek i logiczność wypowiedzi
- 2.18. Słownictwo wyrażające stosunek piszącego do własnej wypowiedzi, wyrazy oceniające
- 2.19. Zestaw zwrotów nawiązujących do wypowiedzi zarówno przedmówców, jak i własnych, wcześniejszych
- 2.20. Zwroty grzecznościowe
- 2.21. Przepisywanie na maszynie
- Część trzecia
- 3. Zestaw wyrażeń i zwrotów pomocnych w redagowaniu pracy
- 3.1. Jak zatytułować rozdział teoretyczny?
- 3.2. Zestaw wyrażeń określających podstawy metodologiczne i organizację badań
- 3.3. Zwroty służące wprowadzeniu definicji
- 3.4. Zestaw określeń pomocnych w formułowaniu hipotez
- 3.5. Jak rozpocząć rozdział - przykłady
- 3.6. Typowe sformułowania dotyczące zapowiedzi wprowadzenia
- tabeli
- 3.7. Rejestr proponowanych sformułowań rozpoczynających analizę danych
- 3.8. Słownictwo stosowane przy analizie i interpretacji danych
- 3.9. Wprowadzenie cytatu
- 3.10. Sformułowania służące wprowadzaniu przykładów
- 3.11. Zestaw wyrażeń określających nasilenie
- 3.12. Przykłady wypowiedzi podsumowujących rozdział (podsumowanie rozdziału; wnioski; uwagi końcowe; wnioski ogólne; podsumowanie i wnioski)
- 3.13. Zestaw sformułowań rozpoczynających zakończenie pracy
- Bibliografia (wybrane pozycje).
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)