KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 15 pozycji o tematyce: ReklamaZmiana sposobu wyświetlania: xBeing direct : making advertising pay Wunderman, LesterNew York : Random House, c1996.zobacz szczegółyxCom.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie "Komunikowanie w zmieniającym się społeczeństwie "Kraków : Zakład Wydaniczy "NOMOS", cop. 2010. 0zobacz szczegółyxConsumer behavior : buying, having, and being Solomon, Michael RUpper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, c2002.zobacz szczegółyxJak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) : copywriting &...Jabłoński, ArturGliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2018.zobacz szczegółyxJęzyk na sprzedaż Bralczyk, JerzyGdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004.zobacz szczegółyxNiszcz, powiedziała Rogoża, PiotrWarszawa : Marginesy, 2019.zobacz szczegółyxPlanowanie mediów w kampaniach reklamowych Czarnecki, AdamWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. 0zobacz szczegółyxPsychologia konsumenta dla menedżera marketingu Tyt. oryg. : "Consumer psychology for marketing ".Foxall, Gordon RWarszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. 0zobacz szczegółyxPsychologia zachowań konsumenckich Falkowski, AndrzejGdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2001. 0zobacz szczegółyxPsychologiczne mechanizmy reklamy Doliński, DariuszGdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. 0zobacz szczegółyxReklama : techniki skutecznej perswazji Budzyński, WojciechWarszawa : Wydawnictwo Poltext, 1999. 1zobacz szczegółyxUkryte sensy zachowania : rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie Doliński, DariuszKraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2006. 0zobacz szczegółyxWiedza o reklamie Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009.zobacz szczegółyxWielkie kampanie reklamowe Tyt. oryg.: "Great advertising campaigns ".Ind, NicholasWarszawa : Prószyński i S-ka, 2001.zobacz szczegółyxWiwat Agencja! Tyt. oryg.: "Up the agency ".Mayle, PeterWarszawa : Prószyński i S-ka, 2009.zobacz szczegóły