Psychologia : kluczowe koncepcje. 2, Motywacja i uczenie się
Tyt. oryg.: "Psychology : core concepts".
"Motywacja i uczenie się "
Odpowiedzialność: | Philip G. Zimbardo, Robert L. Johnson, Vivian McCann ; red. nauk. Maria Materska ; tł. Małgorzata Guzowska-Dąbrowska, Józef Radzicki, Ewa Czarniawska. |
Hasła: | Pamięć - psychologia Uczenie się - psychologia Podręczniki akademickie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. |
Opis fizyczny: | 280, [1] s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 259-276. Indeks. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
- 1. Emocje i motywacja
- 1.1 Po co nam emocje?
- 1.2 Skąd się biorą nasze emocje?
- 1.3 Ile kontroli mamy nad własnymi emocjami?
- 1.4 Motywacja: Co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?
- 1.5 Co łączy motywację osiągnięć, łaknienie i seks? Co je różni?
- 2. Uczenie się i wychowanie
- 2.1 Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowanie klasyczne?
- 2.2 Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego?
- 2.3 Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się?
- 3. Pamięć
- 3.1 Czym jest pamięć?
- 3.2 W jaki sposób powstają wspomnienia?
- 3.3 W jaki sposób wydobywamy wspomnienia?
- 3.4 Dlaczego pamięć czasem nas zawodzi?
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)