Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
bookbook

Wieża asów

Tyt. oryg.: "Wild cards II : aces high,".
Tyt. odm.: "Dzikie karty : wieża asów ".




Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Dzikie karty opowiadają ich historię.
Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach przed

ocalonych dotknął nowy koszmar Z otchłani kosmosu przybywa Rój - śmiertelne zagrożenie zdolne zniszczyć całą planetę. Asowie i dżokerzy muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści, by stanąć do bitwy, której nie mogą przegrać.Wśród autorów Wieży asów znajdziemy prawdziwych "gigantów" literatury science fiction i fantasy: George’a R. R. Martina, Rogera Zelazny’ego, Pat Cadigan czy Waltera Jona Williamsa.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:redakcja i wybór George R. R. Martin ; przełożył Michał Jakuszewski.
Seria:Dzikie karty : 2
Hasła:1945-1989
Antologie
Opowiadanie amerykańskie - 20 w.
Zawiera:Zobacz zawartość
Monety z piekła / Lewis Shiner;
Do szóstej generacji / Walter Jon Williams;
Kometa pana Koyamy / Walter Jon Williams;
W proch sie obrócisz / Roger Zelazny;
Gdyby wzrok mógł zabijać / Walton Simons;
Jube / George R. R. Martin;
Zimowy chłód / George R. R. Martin;
KÅ‚opoty w krewnymi / Melinda M. Snodgrass;
Z niewielką pomocą przyjaciół / Victor Milan;
Po zapomnianych dragach / Pat Cadigan;
W połowie martwy / John Jackson Miller.
Adres wydawniczy:Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2015.
Opis fizyczny:554 s. ; 21 cm.
Uwagi:Stanowi cz. 2 cyklu, cz. 1 pt.: "Dzikie karty", cz. 3 "Szalejący dżokerzy".
Twórcy:Cadigan, Pat. (1953- ).

Jakuszewski, Michał. Tł.

Martin, George R. R. (1948- ).

Martin, George R. R. (1948- ). Red.

Milan, Victor.

Miller, John Jackson.

Shiner, Lewis. (1950- ).

Simons, Walton.

Snodgrass, Melinda M.

Williams, Walter Jon.

Zelazny, Roger. (1937-1995).

Powiązane zestawienia:Powieść i opowiadanie - fantastyka, z elementami fantastyki - ogólnie
Powieść i opowiadanie fantasy
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 821-3 amer. Fn DZIKIE KARTY
Numer inw.: 46544
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Wyp. nr 61
ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 25

Sygnatura: 821-3 amer.
Numer inw.: 38653
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Wyp. nr 57
ul. Chełmżyńska 27/35

Sygnatura: 821-3 amer.
Numer inw.: 13622
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów


Nowości z działu Fantastyka:

bookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.





Serie (cykl) Dzikie karty należy czytać w określonej kolejności:

book
Tom 1
Dzikie karty

Istnieje tajemna historia świata. Po zakończeniu II wojny światowej Ziemię atakuje obcy wirus, użyczając grupce ocalałych ludzi pewnych niezwykłych mocy. Niektórych z nich - osoby obdarzone nadludzkimi zdolnościami fizycznymi lub mentalnymi - nazywa się asami. Innych - oszpeconych lub kalekich - określa się mianem dżokerów. [...]

book
Tom 2
Wieża asów

Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Dzikie karty opowiadają ich historię.Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz [...]

book
Tom 3
Szalejący dżokerzy : powieść mozaikowa

Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty geniusz zła przywołuje moce ciemności! Ulice Nowego Jorku eksplodowały radością, gdy nadszedł Dzień Dzikiej Karty, obchodzony corocznie 15 września, by wspominać umarłych i cieszyć się życiem. To dzień fajerwerków, ulicznych festynów, parad, politycznych wieców i [...]

book
Tom 4
Wyprawa Asów : powieść mozaikowa

Jak wyglądałby nasz świat, gdyby w pełnym burzliwych wydarzeń XX wieku naprawdę żyli superbohaterowie i łotry o nadludzkich możliwościach? Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty Światowa Organizacja Zdrowia postanawia wysłać misję złożoną z asów, dżokerów, polityków i dziennikarzy. Misja zbada, jak kraje [...]

book
Tom 5
Brudne gry : powieść mozaikowa

Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego. 
 Brudne gry rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w [...]