KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 7 pozycji o tematyce: Badania marketingoweZmiana sposobu wyświetlania: xBadania marketingowe : teoria i praktyka Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005.zobacz szczegółyxBadania marketingowe organizacji non profit Tyt oryg.: "Badania marketingowe w organizacjach non profit".Huczek, MarianSosnowiec : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, 2006. 0zobacz szczegółyxBadania marketingowe w praktyce Kędzior, ZofiaWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001.zobacz szczegółyxInformacja marketingowa Pieczykolan, RobertWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.zobacz szczegółyxJakościowe badania marketingowe Nikodemska-Wołowik, Anna MariaWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999.zobacz szczegółyxMetody analizy danych marketingowych Walesiak, MarekWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxMetody statystyczne w badaniach marketingowych Pociecha, JózefWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegóły