Wektory, czyli Jeszcze więcej Corela : grafika komputerowa dla dzieci
"Jeszcze więcej Corela : grafika komputerowa dla dzieci"
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe.
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela.
Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie
menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje.
Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać.
Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.
Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne.
Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa.
Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej.
Odpowiedzialność: | Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur. |
Hasła: | Grafika komputerowa - poradniki Grafika komputerowa - zadania i ćwiczenia CorelDRAW (oprogramowanie) Poradnik |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. |
Opis fizyczny: | 215 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm. |
Uwagi: | Indeks. |
Forma gatunek: | Książki. Programy komputerowe. |
Dziedzina: | Informatyka i technologie informacyjne |
Powstanie dzieła: | 2018 r. |
Twórcy: | Mazur, Dawid. Ilustracje |
Odbiorcy: | Dzieci. 9-13 lat. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
- 1. MENEDŻER OBIEKTÓW
- 2. TNIJ, USUWAJ, WYMAZUJ
- 2.1. Nóż
- 2.2. Usuwanie segmentów wirtualnych
- 2.3. Gumka
- 3. KADRUJ
- 3.1. Kadrowanie
- 3.2. Szybkie kadrowanie
- 4. ZRÓB ZAPROSZENIE
- 4.1. Rozmiar
- 4.2. Motyw
- 4.3. Okładka
- 4.4. Środek
- 4.5. Tekst
- 5. POLEĆ SOBIE W KULKI
- 6. TRZY WYMIARY
- 6.1. Rodzaj głębi
- 6.2. Kolor głębi
- 6.3. Wypełnienie dwukolorowe
- 7. PĘDZEL UŻYTKOWNIKA
- 8. WZOREK UŻYTKOWNIKA
- 9. GŁĘBIA I FAKTURA
- 10. RYSUJ I KSZTAŁTUJ
- 10.1. Zwierzak
- 10.2. Otoczenie
- 10.3. Akcesoria
- 11. BĄDŹ KREATYWNY
- 12. GRAFFITI
- 13. WYKAŻ SIĘ
- 14. BŁYŚNIJ PRZED RODZICAMI
- 14.1. Rozmiar i spady
- 14.1.1. Wzorce
- 14.1.2. Ustawienia odręczne
- 14.2. Projekt
- 14.3. Eksport
- 15. WODA I SZKŁO
- 15.1. Woda
- 15.2. Szkło
- 15.3. Połącz wszystko
- 16. AKWARELE
- 16.1. Środki artystyczne i przezroczystość
- 16.2. Metamorfoza
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)