Rewolucja social media
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór
utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | [Michał Sadowski]. |
Seria: | Onepress |
Hasła: | 2001- Marketing społecznościowy Media społecznościowe Poradniki |
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. |
Opis fizyczny: | 214, [2] s. : il. ; 21 cm. |
Forma gatunek: | Książki. Publikacje informacyjne. |
Powstanie dzieła: | 2013 r. |
Powiązane zestawienia: | Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)