

Psychologia dziecka
Tyt. oryg.: "Introducing child psychology ".
Podręcznik prezentuje kluczowe zjawiska rozwojowe charakterystyczne dla okresu dzieciństwa. Autor, jeden z najbardziej uznanych psychologów rozwojowych na świecie, przedstawia, co dzieje się w okresie dzieciństwa i jakie to ma znaczenie dla funkcjonowania w dalszym życiu. Dzięki bogatemu materiałowi empirycznemu, podręcznik pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka.
Odpowiedzialność: | H. Rudolph Schaffer ; przeł. Aleksander Wojciechowski ; red. nauk., [przedm. do wyd. pol.] Anna Brzezińska. |
Seria: | Biblioteka Psychologii Współczesnej |
Hasła: | Dziecko - psychologia - podręcznik akademicki |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. |
Opis fizyczny: | 404 s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy. |
Przeznaczenie: | Podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych, nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, także lekarzy, pielęgniarek oraz rodziców. |
Powiązane zestawienia: | Psychologia |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)