KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 55 pozycji o tematyce: MarketingZmiana sposobu wyświetlania: xA framework for marketing management "Marketing management "Kotler, PhilipUpper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, c2003.zobacz szczegółyxBadania marketingowe : metody i techniki Kaczmarczyk, StanisławWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. 0zobacz szczegółyxBadania marketingowe : teoria i praktyka Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005.zobacz szczegółyxBadania marketingowe organizacji non profit Tyt oryg.: "Badania marketingowe w organizacjach non profit".Huczek, MarianSosnowiec : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, 2006. 0zobacz szczegółyxBadania marketingowe w praktyce Kędzior, ZofiaWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001.zobacz szczegółyxBeing direct : making advertising pay Wunderman, LesterNew York : Random House, c1996.zobacz szczegółyxBeyond the familiar : long-term growth through customer focus and...Barwise, PatrickChichester : Jossey-Bass, 2013.zobacz szczegółyxBlogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu Mazurek, GrzegorzKraków : Wolters Kluwer Polska, 2008.zobacz szczegółyxByć jak Steve Jobs : jeśli chodzi o pomysły, wszystko jest...Tyt. oryg.: "Inside Steve`s Brain ".Kahney, LeanderKraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2010.zobacz szczegółyxCom.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie "Komunikowanie w zmieniającym się społeczeństwie "Kraków : Zakład Wydaniczy "NOMOS", cop. 2010. 0zobacz szczegóły1 2 3 4 DALEJ